Vuxen??

Jag har en bil och ringer runt och kollar billigaste försäkringen hela denna lediga morgonen.. (de blev ölans försäkringar!)

Jag äger ett ica kort som jag drar även om jag ibland inte betalar med det för då får man ju BONUS!!

Jag har lite dåligt samvete att jag knappt hinner ut o på krogen en lördagkv'll då jag tkr om att va hemma när jag inte jobbar..middag för 2,middag för 6 de spelar ingen roll.. de är så mycke bättre!:)

Ibland glöämmer jag bort att ögonbrynen inte håller sig fina om man inte noppar dom på en vecka eller två..

Jag fullkomligt älskar programmet "halv åtta hos mig"

Jag tänker ibland i banorna.. "fan att jag inte gjorde de och de som ung",HALLÅ jag är väl fortfarande ung???????!!!!!!!!!!!

Jag letar förbrilt efter en symaskin då jag har en idé att jag ska sy värsta massa kuddar och grejer..annars ser jag det som en investering!

Jag har lite dåligt samvete att jag inte stor handlat den senaste tiden

Vuxen?? eller bara helt enektl jävligt tråkig???
Nää men kom igen,så tråkig är jag väl inte?? bara för att motvisa de hela så ska jag skärpa till mig ordetligt och inte vara så personlig i bloggen..haha




/Din Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0