Valentines day!

Idag är det alla hjärtans dag.. egentligen en komersiell påhittad dag där affärerna ska tjäna pengar på oss.. "Du glömmer väl inte din älskling?" skyltarna syns överallt.. Men..nu kommer ett men! förra året satt jag själv, idag.. i år, vill jag fira.. jag vill fira och jag vill visa min fina hur mycke jag älskar honom.. en diesel parfym,en nalle och ett kort.. + en stooor frukost hemma med nybakat.. en dag i soffan..nära varandra.. lite hämt mat.. fina underbara lyxiga..örhängen, fick jag..för att han älskar mig..för att han vill jag ska ha dom.. så idag.. idag... idag idag.. då firar jag alla hjärtans dag.. jag njuter ut i fingerspetsarna..över att dela denna dagen med den personen som jag älskar så mycke..

//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0