en dröm..

En dröm som kommer med tiden,som en gång kommer bli sann..
Jag erkänner, när jag ser folk i min ålder som köper hus,gifter sig och skaffar barn..dålängtar jag.. jag längtar efter en fin familj som jag och pojkvännen ska skapa en vacker dag.. få bestämma design på huset, vilken barnvagn och vilken familjebil som passar bäst..alla högtider man skapar traditioner på,julpyssel,julbak, påsk pyssel och alla presenter jag vill ge.. denna punkten i mitt liv kommer att komma, en vacker dag.. men inte nu..de är helt fel tidpunkt o redo är jag inte än, men visst får man drömma..och som en vän en ¨gång sa: "jag vet att du kommer bli den där lyckliga och bästa latte mamman och pysseltanten me dina barn en dag i ditt liv.."

word♥

//M.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vem gör inte det lilla du?? :)

Men som du säger... INTE NU! Den tiden kommer den också, jag kan ju inte ens ta hand om mig själv! haha och sånt bådar inte gott ;)

2010-07-28 @ 21:04:52
URL: http://lillajossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0