allvar!

Hej på er! länge sen jag skrev.. mitt senaste inlägg handlade ju om att jag skulle bättra mig me bloggandet...:p
Nej men nu ska jag berätta för er bloggläsare, jag ska bättra mig, på många sätt!!
Är ju som bekant ledig denna veckan innan jobbet drar igång och jag lovade mig själv att denna veckan bara skulle handla om de vi tjejer snackar om massa.. nämligen kroppsfixering! Denna veckan handlar alltså bara om hur min kropp ser ut, och tro mig.. i dont like what i see..!! Har iaf försökt lova mig själv att skära ner på allt skit som slinker mellan mina läppar! och för att faktiskt få motivation så har jag tränat varje dag.. wow, de är ju bara onsdag..haha,men man får inte se de negativa..allt har ju en början eller fortsättning från förra året??! Om de så är bara 1 kilo jag går ner så tänker jag iaf försöka.. och se bara förra året.. (notera, innan jag träffa Daniel och började äta massa hämt mat och fick mina äckliga kärlekshandtag tillbaka) Jag som verkligen kämpade me min vikt förra året och tappade endel!! men men,jag ska inte bli långdragen.. när skattepengarna kommit så fortsätter jag löpningen o inhandlar braiga skor o nya träningskläder.. faktiskt löpt 2 dagar i rad nu..3,5 km spåret visserligen,men notera ALLA backarna!=p mtaen ändrar jag självklart på också.. idag serverade jag mig själv en omelett me räkor, tomater.. keso & avokado på sidan av..riktigt mumma!!:) igår blev de visserligen kolisar..men whatta fuck...gårdagen blev de tórtelini,rivna morötter,avokado, stekta champinjoner och keso.. och dagen innan de, tonfisksallad me ägg.. får se vad de blir för maaut i morgon!!:) men känner mig iaf liiite duktig...synd bara att Daniel vill fortsätta me sitt onyittiga liv,haha.. han vill icke äta de gröna grejerna..men de ska jag nog ändra på!!;) haha...
nej nu ska ja kika på lite grejor som jag ska inhandla när sktten kommer!!:)
//M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0