För mycke!

Klockan är för mycke!! jag har sovit för mycke! och jag har för mycke krav.. igen!
Men nu blire snart att ta tag i dagen, jag ska försöka få in 2 pass idag.. vet inte om de blir jogg idag igen?! combat ikväll...
Ni får ursäkta min kropps fixering i dessa inlägg,men de är precis vad de är.. jag orkar inte vara en tjockis..:P


Fast o andra sidan.. rätt skönt o vara själv hemma och int ha några krav, bara göra allt man själv vill..försöker här me en övertalningsmetod på mig själv att inte sakna Daniel för mycke..verkar inte gå så bra..:P Men får träffa han i morgon en liten stund..ääntligen.. sen åker han igen..på high chaparall...får ses en snabbis på söndag,sen åker han på måndag igen tidigt...och kommer hem på fredag?!
Nu blire att ta tag i mig själv här innan klockan blir ännu mera!!//M.


Kommentarer
Postat av: emma

Pepp pepp pepp!

Jag håller me på!!

2010-06-29 @ 15:20:40
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0