Galet?!

Japps, en del dumt får jag för mig..men detta måste vara en av dom korkade grejjerna jag fått för mig, får hoppas jag kan löpa linan ut.. Jag, MOA ******* ska åka rullskidor!  får låna av en go granne som har ett par som bara ligger just nu.. så se upp i backen,tusen hål i nacken??!!! jag åker ju vanliga skidor i normalt väder för ett par skidor, alltså på vintern!! nedanför ser ni en bild när jag var i Sälen 2008!



sen tog jag och ingmar stenmark en runda i rödebybacken då Ingmar var lite ringrostig så lilla jag fick lära honom som på nytt att åka skidor, de ser lite vingligt ut INGMAR!!....;)


Min pappa tror nästan på fullt allvar att jag ska slå ihjäl mig,som sagt, inget bildbevis än på min åktur på ASFALT ME SKIDOR...vad tror ni,håller den gamla hederliga "TYNGDEN PÅ DALSKIDAN ÄLSKLING!!!!!"

//MOA

Kommentarer
Postat av: jossan

haha ingmar!! det kommer gå fin fint med rullskidor hahah jag hade dött dock ;) smen shit va kul att du fick tag på ett par till slut! :) puss

2010-07-07 @ 09:18:14
URL: http://lillajossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0