Stamp on the ground

Nu har jag varit långledig från fred-sönd.. Sandra kom i torsdags, har haft riktigt rolig helg..blev endel festande men de var länge sen? jag fick släppa lite på kontrollen..:P Grill blev de en dag och även lite spelande på Dragsö minigolfbana.. hur som, tack för helgen! måste göras om snart snart snart!!
Idag har jag varit mer död än levande..helt seriöst, jag har sovit,tvättat och handlat lite mat.. lagade öven lite mat,men thats it.. jag har legat i soffan som en utfläkt valross och bara dreglat kudde hela dagen..helt ensam för Sandra åkte i morse och Daniel drog också på förmiddagen..(och notera de där me dreglandet,jag gör alltid de när jag sover..ett erkännande från min sida..rätt vidrigt men samtidigt lite charmigt,haha)

Nu ligger läget till såhära, jag måste fortsätta pressa på me både träning och kost i veckorna..går inte att se ut som jag gör,ush..trivs iiiiinte! Funderar på att börja prenumerera igen på topphälsa..eller kanske gå på de tyngre grejerna,typ body magazine eller nåt..haha.. I veckan ska jag gå och hitta på ett par nya träningsskor..känns surt då mina är nästintill nya och gick på 1400kr..(måste ha kvalite på träningsskor!)..men mina fötter pallar inte, jag är som många vet vääääldigt platt fotad..har inget fotvalv alls..haha, tjena kalle anka liksom;) nej men skämt o sido,måste ha nya så jag kan träna så mkt som möjligt och sen när första lönen komemr så ska ett par utomhus skor till löpning inhandlas, jag tyckte faktiskt om att springa ute..så de ska jag inte sluta me.. dock vill jag ha mera musik i min lilla orangefärgade mp3 spelare för peppning och jag har inte nåt nedladdningsprogram..hur gör man då då..tekniska jag!not!=p

Jag har inhandlat en skrivbok från åhlens me jordgubbar och blommor på..i denna fina bok skriver jag ned allt om träning,mat,pepp,recept jag ska laga eller har lagat.. nyttigheter,lite pepp och lite sparkar i arslet till mig själv i..de är riktigt bra me en sådan bok..:)
I veckan ska jag som sagt träna,äta så mkt nyttigheter som jag kan..livet är även till för att njuta också.. Jag peppar mig me klänningar jag spanat in ifrån Nelly, som jag ska beställa den dagen jag fått den kroppen jag är ute efter! och eftersom jag går upp i vikt lätt så går jag ner lätt också..så detta ska väl kunna gå..vad tror ni..?;)
Denna fina klänningen såg jag ikväll..den är precis min stil.. fanns hur mkt fint som helst men denna tyckte jag var ngt alldeles extra för ögat..http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/lipsy-415/summer-jewel-dress-415068-14/

Nu ska jag lägga mig,börjar jobba kl 7.30 i morgon.. i matlådan följer lite makrill,pasta och frästa wokgrönsaker med.. ska inhandla fullkorn,blev vit pasta nu..not good men de går gå.. hittade öven ett recept på currybulgur som jag ska göra me wokgrönsaker..sen ska jag försöka göra nåt me kycklingfärsen i veckan..spännande! Uppdaterar er snart igen me lite kroppsångest, lediga dagar och annat tjaffs..;) Welcome back..//Moa

Kommentarer
Postat av: katta

pepp pepp pepp moa! :)du fixar detta! jag ska me ge mig tusan på att nu så vi får peppa varann puss!!

2010-06-22 @ 11:33:21
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0