wooohoo

Hej hej bloggen!! nu har jag haft en låång skön midsommarhelg i goda vänners tillvaro, midsummer..kan kortfattat säga såhär "DE VAR GALET!" och för att citera min Jossan.. "Alla ba tok körde",hahaha..kul vare och sent vart de, taxin kom vid 3 snåret,landade i sängen vid 4-4.30 tiden,haha..=) Har sedan dess jobbat och jobbat och åter jobbat.. nu börjar de kännas att gå upp vid 6.30 tiden på morgonen,tur att solen bländar lite för annars hade jag nog aldrig slagit upp ögonen på morgonen..sen att man har en gosig FET katt bredvid som ska trycka hela sin kropp inklusive röven i ansiktet på mig på morgonen gör de ännu enklare att stiga upp!=P hur som, jag ska inte bli låååång varig.. jag ska hoppa i säng strax.. fick förövrig en underbart välbehövlig massage idag, min rygg tackar nog mig ganska rejält nu..usch va ont man kan ha på vissa punkter..hoppas de släpper lite nu..får träna extra mkt gym nu ett tag!!:)

Min data lever ett eget liv så därför har jag inte uppdaterat er om läget.. just nu ligger läget såhära då va: jag har inte tränat så värst mycke..knappt alls ska understrykas!! detta har lett till en stor fet jävla kroppsnojja gånger 10000000000% så nu sitter jag här o lyssnar lite på spotify och hittar värsta pepp låtarna.."åh dessa vill jag ha i min lilla oranga mp3 me clips som är fjäderlätt..meen neeej.." Lilla jag,är oteknisk,kan inget om varken nedladdning eller annat som rör teknik..så nej.. men visst blir jag pepp.. och glad!:)

Saknar förövrigt min familj,mina vänner i etuna,min pojkvän o fina sambo..får inte se varandra alls denna helgen för jag jobbar o han är iväg på lördag hela dagen o natten för den delen och jag ska sova tidigt på lördag..tänk att de redan gått 1 år och 3 månader sen vi blev tillsammans..sjuukt vad tiden går snabbt hörrni;)

och nu, till en grej som jag, Moa tror sig ha listat ut som hela sveriges befolkning förmodligen redan vet.. men alltså tror inte ni att dessa låtar blir sommar 2010:s "sk" sommarplågor???

WE NO SPEAK AMERICANO-YOLANDA BE COOL % DCUP

ALORS ON DANSE- STROMAE

ALEJANDRO- LADY GAGA (KÄNNS SOM ATT LADY GAGA ÖVERHUVUDTAGET KOMMER SPELAS FLITIGT DENNA SOMMAR)

FANTA OCH ROSÉ- DJ MANGOO BL.A

WAKA WAKA- SHAKIRA..NI VET, FOTBOLLS LÅTEN;)

DESSUTOM KOMMER DETTA SPELAS HÖÖÖÖGT HEMMA HOS MIG OCH BABY:

STAMP ON THE GROUND-ITALOBROTHERS

BREAK YOUR HEART- TAIO CRUZ

EURODANCER- DJ MANGOO

SOL,VIND OCH VATTEN OCH HIMMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ- TED GÄRDESTAD

SECOND CHANCE- SHINEDOWN

Näää men sängen nu då.. där har ni lite pepp musik som jag så fint brukar säga de:) //M.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0