.....

Jag o Daniel har ätit hemmagjord hamburgare med massa grönsaker och sås..sååå gott!! Daniel ville ha pommes till men där satte jag stopp alltså!!=p haha..
Vi ska nu kolla på filmen kommisarie späck och en julsaga med jim carey..haha, jag och mina idéer om att julfilmer är bland de bästa som finns..ja menar, vem älskar inte Grinchen??? haha, de gröna fula trollet som bor i bergen och som ska stjäla julen..hahaha.. näää okej de är kanske bara jag!!;)

Men idag ska jag inte vara långvarig, jag ska kolla på film nu och imorgon ska jag och min fina iväg o kolla på en bil till mej!!=)

//Din Moa

Kommentarer
Postat av: katta

fan va glad att ha lite nytt o läsa! :)fortsätt uppdatera flitigt min lilla solstråle!

2010-11-20 @ 18:32:17
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0