Mmmm

Imorgon äre fredag...happy helg!! vi har en lång rolig helg att se fram emot!!
Jag ska kika på 2 bilar..en Polo och en Hyundai atos..får se hur de går, kommer nog bli en bilägare senast nästa vecka...igen!!:) åhh hatar att åka buss till jobbet.. och ja, överallt!! usch.. näää bussmä'nniska är jag inte! tåg är nog mera min grej.. eller flyg..men man kan ju inte flyga till jobbet.. men snart sitter jag på ett flyg,närmare bestämt i januari.. då anländer vi till Egypten Hurgadha..ska bli underbart att få snorkla bland nemofiskar,korallrev och hajar.. japp ni hörde rätt, de är faktiskt en ganska nördig grej som man inte skriker ut, men de är en dröm faktiskt..att få simma me hajar.. sen vet jag inte när jag ska uppfylla den drömmen.. 30års present??;) haha...Näää men allvarligt, alla har väl nördiga grejer för sig?? eller?? va?? joo??? nåt har du!! nåt som ingen vet att du faccineras av eller tycker är mega spännande?? då menar jag liksom inte "mode och smink o nagelförlängningar" nej nej, ja menar i liknelse me min hajdröm..så, fram med de..kommentera detta inlägg???

VAD FACCINERAS DU AV SOM DU KANSKE INTE BERÄTTAR I FÖRSTA TAGET???
och skriver nån fötter så ska jag lägga ner denna bloggen och aldrig fråga nån den frågan igen!! Okke på de??;)

Nu ska jag strax lägga mig så jag orkar gå upp i morgon till bussen!!gaaahhhh!!!!!!!

//Din Moa


Kommentarer
Postat av: jossan

jag gillar att sticka hahaha nej skoja bara, visst det är lite kul allt ;P Men jag vill hoppa fallskärm, önskar mig det när jag fyller 25!!! :D :D Men det är väl inte nördigt att dyka med hajar!? Det är TUFFT!! Jag hade nog inte vågat... delfiner dock är väl allas inre dröm haha. Tacka vet jag "Flipper" a la 1996 typ ;)

2010-11-18 @ 23:11:25
URL: http://lillajossan.blogspot.com/
Postat av: moa

Ja gillar också att sticka,haha:) men fallskärm låter coolt,jag tror ja också vill de men simma med hajar har varit en dröm rätt länge nu,ja måste våga;) haha ja är sån tönt att varje gång ja ser hajar på tv,animal planet så vill ja mera;)haha.. Haha delfiner verkar okej också;) haha

2010-11-19 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0