Nu är den död!

Hej! Japp precis som rubriken lyder, nu är min kära vän,min fina blå död! Nu blire skroten nästa..har haft många minnen me dig!! men nu kommer du ersättas av en ny..en grön metallic eventuellt! pratar om min bil såklart.. jag får inte ut nåt på försäkringen..inte ens en enda liten ynka krona..för fan inte ens femtioöre så de känns pissigt som fan!!:/ men men..va ska ja göra? bara o tacka o le.. köpa ny bil.. har en på G nu..ringde idag på den, verkade faktiskt bra..för bra? nää de får Daniel avgöra.. han får föra min talan på lördag för detta me motorer är ju inte riktigt min grej!! i helgen vill jag bara ha de bra, jag längtar till lediga dagar fast när jag jobbar så tyclker jag om de jag gör.. hmm...kluvna meningar de där..;) haha.. men men, man får passa på..mitt vik kanske inte förlängs? de vet man ju aldrig! men man får hoppas.. tydligen hade någon pratat bra om mig..och de får man ju lita på.. fast inte till 1000% då blir man bara besviken..tyvärr! aja, nog om de! jag har sökt flera jobb nu, uppåt.. i vårt långa land.. till mitten av landet, där jag vill bo!! trivs ju inte här, eller jo.. de gör jag, fast endå så saknar man ju familj o vänner som endå är 50mil ifrån om de skulle vara nåt..hmm....

Nu ska ja strax krypa ner i sängen..börjar 12 i morgon! så skönt me sovmorgon!! eller de är ju mitt i natten för Syran..;)hahahaha.. så jävla rolig e hon!! värsta bra också för den delen!!

sen blir de ju underbart om min slemelie kommer hit snart också! AJ LAJK!!

Måste handla mig en dressie till nästa helg för då blire utgång me jobbet,after work! komemr ju så mkt snyggt nu till hösten/vintern.. tycker nästan de är snyggare saker i butikerna än när sommarkollektionen kommer..

Nästa inlägg så får ni se hur min outfit kommer se ut vinter 2010!!=)

//Din Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0