sweet helg!

Helgen är över, den gick snabbt!! igår var suttarn och josse här och käka tacos..kikade på film och hade de allmänt sådär parigt o bra!:D
Idag har allt fortsatt framför datan, letande efter bil.. jag tror jag börjar bli knäpp på bilar..jag letar,söker o letar..
Vadå, lite krav måste man ju få ha??
Mina krav är iaf att bilen inte får vara äldre än 1998..sen ska den ha AC, 4 dörrar, elhissar, C-lås, cdspelare..sen f¨r den inte ha gått längre än 15-16 tusen mil.. den får heller inte kosta mer än typ 23 tusen.. haha, ni fattar kraven..inte så små heller;) sen vill jag absolut inte ha en kombi!! de ska vara en liten bil som går bensinsnålt och jag vill inte ha en volvo, bmw eller opel!! märken som är bra är renault clio eller megane, peugot, polo,golf, hyundai, toyota.. så ser ni nån me dessa krav, hojjta till!;)

hur som helst?? vet ni vad som står just nu i ugnen`??? jag har bakat lussekatter!! åh så juligt, åh så ljuvligt!! vad säger ni? lussebullar??saffransbullar? lussekatter?? jag hå¨ller mig till katter alltså.. och så har jag tryckt i russin fastäön jag endå ska pilla bort dom.,för de hör till! eller hur?;) Daniel har oxå hjälpt till, han tyckte de såg ut som långa sniglar? äsch, killar vet ju inte ett skit om bakning!! dumma män!;) Nu ska vi se film,dricka kaffe o snart ta ut en nygräddad lussekatt, vad vuxet de lät?! men man kanske är vuxen nu?? neee, jag är fortfarande samma omogna,tönt Moa som är ego när de kommer till smink o hår? eller kanske inte.. jag tänker endel.. och jag har ju faktiskt sambo,katt,ica kort, volvo kombi och tänker massa på gardiner och sånt oväsentligt.. jag går o lägger mig tidigt och umgås inte så värst mkt med vänner i veckorna..jag menar, man ska ju upp dagen efter..? vuxen? eller helt enkelt bara jävligt tråkig!!!!
Nu ska ja grubbla vidare på nätet,läsa bloggar,fika och platta håret!!

Hörs i veckan!!

//Din Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0