Ushhhhh!!

What a day!! vilken hemsk dag detta var och är!! jag gick o la mig vid 23 tiden och somnade..st'llde mina fem alarmklockor..tror ni jag vaknade av dom?? nääähh!! För jag sov som en jävla klubbad säl i fosterställning!! jag vaknar 7.35 och Bi ska hämta mig 7.45..tror ni jag fick panik???? flög upp.. o sen var de bara o välja, håret eller fejjan..ja valde fejjan o la en snabb make o tvättade av mig snabbt..hann inte ens släcka i sovrummet eller hallen..fy fan för såna mornar!! jag hatar dom! hade jag kört bil själv så hade ja ju kunnat göra lite mera..o komma lite sent,typ 10min gör ju inget men när man blir hämtad o hon e så snäll o kör hit så vill man ju inte be henne vänta.. ush!! är fasiken fortfarande trött som en gnu!! svor åt mig själv att jag ska lägga mig kl 20.00 ikväll!! men har nyss ätit mat o fixat halva tvätten.. den ligger där på strykbrädan o väntar..hmmmmpfff.....
sitter o kikar på MTV 16 and pregnant.. fy fan för o föda barn!!! hemskt va ont de måste göra..förlossning i 40timmar..näää fy satan!!!

Ska handla julgardiner till helgen och en till adventsljusstake, vet ju exakt hur min ska se ut.. och ska ha en i köket o en i vardagsrummet! kommer bli så fiiiint!! och jag kan avslöja att mitt pynt kommer innehålla kanelstänger,hjärtan,nr brickor och polkagrisar.. (har alltid polkagrisar som pynt..hängande i granen och de små goa karamellerna liggande i adventsljusstaken..) sen ska ja bara umgås me Daniel, vi har ju inte träffats på 2 veckor nu!!=/ så de blir mys me lite bak och inköp till julen.. ska göra saffranskaka och funderar på lussebullar också!!:) måste ju va förberedd till julen!;)

Nääää nu tryter fantasin.. //Din Moa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0