Vågorna!

Vååågorna gungar mig, den går varm här ikväll, vinter i all ära,men vad är livet utan sommar solsken och en iskall till..tänkte på denna låten,fan vad den förknippas till prippsreklamen..de är ju så de blir..men vad gör de? inget!!
Jag vet inte hur man lägger upp bilder på bloggen från min iphone! irriterande!! jag har iaf gjort adventmysigt.. de blev faktiskt lila satinaktiga gardiner i vardagsrummet..blev sketa bra..sen pysslade jag ihop min adventljusstake inatt..;)haha..kreativiteten sprudlar om nätterna..;)


Idag har jag bara gått här o allmänt små myst,plockat o pyntat.. sen var jag faktiskt o tränade en timma gymm.. jag sporrade mig själv me min braiga lista på min telefon,tacka guud för iphonen!! jag gjorde mig en peppande lista me massa bra musik på youtube som ja tränade till.. några peppande låtar för mig var idag:

Dead by april-loosing you (ni vet när dom skriker sådär "iam loooosing youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, då spurtar man typ på löpbandet"
Topmodelz- living on a prayer
Topmodelz- Maniac

och nu komemr ett helt sjukt erkännande från min sida.. vet ni vem som peppade mig idag? som fick mig att ge lite extra på löpbandet på gymmet..ja eller som ens fick mig att gå dit,de har vart lite brist på motivation för träning för min del.. jo okej,åter till röda tråden.. personen som fick mig att inse att de är snyggast och man har roligaste som tränad o smal.. det var inte mindre än ANNA ANKA! har ni sett hennes träningsprogram i form med anna anka?? idag var de med en tjej/kvinna som var 39 år,lite bimbo look som var lika lång som jag.. och ett antal kilo lättare än mig,men endå var "tjock" och då inser jag som jag alltid gör sådär lagom till jul /bikini säsongen.. jag är för helvete en tjockis,en stor gräddbulle me strössel upp till.. vill jag se ut som semla i bikini eller????? nää självfallet inte, så nu måste de bli bättre koll för vad som slinker mellan mun och magsäck för min del!! Jag menar, hur kul är de o vara en bulle istället för en morot? Ibland önskar jag att jag hade den karaktären och motivationen/orken att kunna vara på gymmet varje dag som förr.. att jag inte kände sötsug..men men..de är en annan femma.. jag tror jag behöver nån som just Anna anka som kan piska mig lite och säga så som hon,peppa mig med att jag inte är speciellt snygg som en strösselbulle!!

Så nu jävlar bloggen.. jag utlovar alltså me hela min hjärna att de kommer en bikinibild ut på bloggen..just for you! men som ni hajjar så blir denna bilden lagom att lägga ut till sommaren 2011.. men den kommer,va så säker!!!;)




No more bulle! nu ska jag ringa Syran!!
Pusshej!!

/Din Moa

Kommentarer
Postat av: jossan

DU BUBE; du är jäätte snuuuuugg hur du än är och jag tycker lika mycket om dig!!! :D Men nu peppar vi varandra inför morotsracet!! (okej en snygg och kurvig morot med formerna på rätt ställen va, vi vill ju inte vara spikraka heller!! ;)) haha. Puss på dej bästa buben!

2010-11-29 @ 22:06:39
URL: http://lillajossan.blogspot.com/
Postat av: Muuua

Huhu tuck suta bube!! jug tucker um dug!!!! nu puppar vu mussa!! hahahah, puppar mussa???!!haha.. call you lather or tomorooo!!!!!;) puss!!

2010-11-30 @ 20:14:57
URL: http://moa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0