Varning för ytligt inlägg!!

Såhär känner ni igen mig.. (ja ni som känner mig och vet hur jag ser ut behöver ju inte stirra in er på min outfit..) eller jo..förresten.. den är så snygg så glo gärna, här kommer min outfit för vinter 2010!!

Fjällräven jacka!





       
Pälsvantarna  
                              Svart lookalike mullberry                    Bryta av me döskallescarf











 Ridstövelmodellen,så snyggt!!



Sååå... vad säger ni?? självklart blir de massa stickade grejer jag kommer klä mig i under vintern.. och en och annan party dressie..men men..thats it for now folk!!

//Din Moa



Kommentarer
Postat av: jossan

riktigt snygga grejer bube!! Vilken fin jacka också! :D

2010-11-18 @ 23:13:34
URL: http://lillajossan.blogspot.com/
Postat av: Moa

Tack min bube,roligt att du kommenterar i läser min blogg:)

2010-11-19 @ 12:19:24
Postat av: jossan

juh du ur klurt jug gur!! :D

2010-11-19 @ 21:43:34
URL: http://lillajossan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0